Klachten
Snel antwoord
Krijg direct antwoord op veelgestelde vragen over Fellos via onze helpdesk.
Ga naar helpdeskKlachtenregeling Fellos B.V.
Wij streven naar de beste dienstverlening voor onze klanten. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze service, dan horen wij dit graag van u. Uw feedback stelt ons in staat onze dienstverlening verder te verbeteren.
Klacht indienen
U kunt uw klacht op twee manieren aan ons kenbaar maken:
- Via de live-chat (rechtsonder in uw scherm)
- Per e-mail via [email protected]
Afhandeling
- U ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw klacht
- Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 werkdagen inhoudelijk te behandelen
- Indien de afhandeling meer tijd vergt, informeren wij u hierover tijdig met een toelichting en een nieuwe termijn
Onafhankelijke geschillenbeslechting
Fellos is aangesloten bij WebwinkelKeur. Indien u niet tevreden bent met onze klachtafhandeling, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.